Het kantoor krijgt, mede als gevolg van de lessen uit de lockdown, een nieuwe functie. De inrichting hiervan vraagt om een speciale oplossing omdat deze afgestemd moet zijn op het gebruik van de ruimte. Audiovisuele voorzieningen zorgen ervoor dat we effectief, prettig en efficiënt kunnen samenwerken op afstand, en zijn vandaag de dag de basis van productiviteit. Hoe richt je dit optimaal in?
Voor de corona crisis kenden we al veel audiovisuele manieren van communiceren, denk bijvoorbeeld aan Skype for Business. Maar toen we in de zogenaamde ‘lockdown’ kwamen werden audiovisuele oplossingen om te communiceren belangrijker dan ooit. Iedereen maakt zich in rap tempo softwareoplossingen, zoals Teams of Zoom, eigen. Plaatsonafhankelijk werken werd de norm
Wie denkt dat de grootste hectiek achter ons ligt, heeft het echter mis. Nu de pandemie op z’n retour lijkt, krijgen we wederom te maken met een nieuwe werkelijkheid: die van het hybride werken. Daarmee wordt het belang van goede audiovisuele voorzieningen alleen nog maar groter.
Audiovisuele voorzieningen zorgen er niet alleen voor dat we effectief, prettig en efficiënt kunnen samenwerken op afstand, maar zijn vandaag de dag de basis van productiviteit. Werknemers verwachten inmiddels ook dat professionele organisaties hun audiovisuele voorzieningen goed op orde hebben. Juist omdat je van tevoren vaak niet weet of de mensen met wie je wilt samenwerken of overleggen, thuis, op kantoor, of nog elders aan het werk zijn.
Succesvolle zakelijke samenwerking is gebaseerd op connectiviteit en het verbinden van werknemers. Connectiviteit bepaalt niet alleen hoe we werken, maar ook hoe snel we dingen gedaan krijgen en hoe goed we met elkaar kunnen samenwerken.
Vergaderen en presenteren kan op tal van verschillende manieren en de techniek biedt daarvoor meerdere oplossingen. Zeker nu meer en meer organisaties het moderne werken introduceren waarbij bureaus plaatsmaken voor meer ruimtes om te overleggen, scrummen en brainstormen.
Het kantoor krijgt, mede als gevolg van de lessen uit de lockdown, een nieuwe functie. In dit artikel lees je meer over de nieuwe functie en inrichting van het zogenaamde Smart Office.
De inrichting van deze vergaderruimtes, huddle rooms, presentatieruimtes en boardrooms vraagt om een eigen speciale oplossing omdat deze afgestemd moet zijn op de functie van de ruimte. Direct kunnen reserveren? Interactief display of niet? Mogelijkheid tot videobellen? Draadloos kunnen presenteren? Allemaal vraagstukken waar wij bij Large Accounts antwoord op hebben, in de vorm van onze Audiovisuele Services.
Tijdens een bezoek bij jou op locatie door onze specialisten nemen we jouw wensen en behoeftes samen met je door en geven waar nodig nog extra vrijblijvend advies over de voor jou beste oplossing en mogelijkheden. Nadat we samen tot de juiste oplossing zijn gekomen maken we een maatwerk offerte binnen enkele werkdagen. Eventuele aanvullingen of aanpassingen kunnen direct worden besproken zodat jij uiteindelijk de juiste oplossing tegen de juiste voorwaarden ontvangt.
Na akkoord op de offerte maken we een telefonische afspraak om de implementatie van de oplossing samen te plannen. Wij streven er naar om de implementatie binnen 15 werkdagen na akkoord afgerond te hebben. In veel gevallen kan dit zelfs eerder!
Wil jij weten hoe wij ook jouw IT-afdeling zorgen uit handen kunnen nemen rondom je audiovisuele voorzieningen? Lees hier meer over onze Audiovisuele Services. Of plan direct een vrijblijvend en kosteloos adviesgesprek, waarin we jouw situatie bespreken en direct met je meedenken.